Lucie Kantorová
Master's thesis
Projektová metoda výuky v chemii
Project method in chemistry lessons
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá projektovou metodou výuky a jejím využitím ve výuce chemie. Stěžejní části je popis samotné metody a hlavní zaměření je analýza realizovaných žákovských projektů na našich školách. V závěru práce jsou uvedeny návrhy projektů a ukázky z realizaceAbstract:
This thesis deals with the project method in teaching and its use in chemistry lessons. The main part forms the description of the method itself and the work is primarily focused on the analysis of completed pupils´ project at our schools. At the end of the work there are examples provided of the project proposals and samples of pupils´ resulsts
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedúci: Lukáš Müller
- Oponent: Veronika Mrázová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Přírodovědecká fakultaMaster programme / odbor:
Chemie / Učitelství chemie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
CLIL na gymnáziu, výuka chemie
Veronika Ziková -
Využití programu Origin ve cvičení z analytické chemie
Vít Hořínek -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva