Analyse du marché des compléments alimentaires en France pour la société tcheque Dacom Pharma, s. ro – Sabina Štěpánková
Sabina Štěpánková
Bakalářská práce
Analyse du marché des compléments alimentaires en France pour la société tcheque Dacom Pharma, s. ro
L'analyse du marché des compléments alimentaires en France pour la société tcheque Dacom Pharma, s. r.o
The market analysis of alimentary supplement in France for czech company Dacom Pharma,Ltd
Abstract:
This bachelor thesis is focused on analyzing food supplements within the French market. The analysis was provided for Czech company Dacom Pharma, s. r. o. The first part of the thesis presents the company and its key product ? Colafit, further it deals with the current French market situation, consumer behaviour, competition and implies the market development of food supplements. The second part is …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu francouzského trhu potravinových doplňků pro českou firmu Dacom Pharma, s. r. o. První část představuje tuto společnost a její klíčový výrobek Colafit, je zde popsána nynější situace na francouzském trhu, chování spotřebitelů a konkurence a je lehce nastíněn vývoj trhu potravinových doplňků. Ve druhé části se setkáváme s konceptem vhodné marketingové strategie …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Michel Viland
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Sabina. \textit{Analyse du marché des compléments alimentaires en France pour la société tcheque Dacom Pharma, s. ro}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7fpkgp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Strategie řízení značky
Lenka Kuželová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Online marketing strategy for company Yoggies s.r.o.
Jiří Švihálek -
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová -
Marketingový plán společnosti prodávající doplňky stravy
Jakub Mareček -
Analýza komunikačního mixu vybrané jazykové instituce
Lenka Široká -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Jakoubková -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva