Martina Sabolová
Bachelor's thesis
Online marketing skupiny APOGEO
Online marketing skupiny APOGEO
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity online marketingové strategie společnosti APOGEO Group. Začátek práce je věnován především definici online marketingu a nástrojům, které se v tomto prostředí nejčastěji využívají. Na základě podrobné analýzy vybraných online marketingových nástrojů budou navržena doporučení, která představují hlavní přínos této práce …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to propose specific recommendations to increase the effectiveness of APOGEO Group's online marketing strategy. The beginning of the thesis is primarily devoted to defining online marketing and the tools that are most commonly used in this environment. Recommendations will be proposed based on a detailed analysis of the selected online marketing tools, which represents the …moreAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne odporúčania pre zvýšenie efektivity online marketingovej stratégie spoločnosti APOGEO Group. Začiatok práce sa venuje primárne na definovanie online marketingu a nástrojov, ktoré sa najčastejšie v tomto prostredí využívajú. Odporúčania budú navrhnuté na základe podrobnej analýzy vybraných online marketingových nástrojov, čo predstavuje hlavný prínos …moreKeywords
Online marketing online marketingová strategie sociální sítě PPC reklamy SEO e-mailing obsahový marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82707
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE
Daniel Fedorš -
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Nikola Novosadová -
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Štefánia Žulevičová -
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Barbora Strapatá -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká