Bc. Silvie Obselková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku. Na základě rozhovoru s jednatelem analyzuje současnou marketingovou komunikaci podniku a jeho nástroje. Soustřeďuje se především na online marketingovou komunikaci na sociálních síťích, kterou jednatel nejčastěji využívá. Doporučuje podniku vytvoření oficiálních webových stránek a jejich propagaci prostřednictvím …more
Abstract:
Bachelor thesis using a questionnaire survey of the perception of marketing communication of the company. The analysis is based on the analysis of the current marketing solution of the company and its tools. It focuses primarily on online marketing communication on social networks. Recommended possibilities of establishing cooperation with SEO optimization and PPC advertising campaign. He also proposes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 9. 2019
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management