Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Silvie Obselková
Bc. Silvie Obselková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku. Na základě rozhovoru s jednatelem analyzuje současnou marketingovou komunikaci podniku a jeho nástroje. Soustřeďuje se především na online marketingovou komunikaci na sociálních síťích, kterou jednatel nejčastěji využívá. Doporučuje podniku vytvoření oficiálních webových stránek a jejich propagaci prostřednictvím …víceAbstract:
Bachelor thesis using a questionnaire survey of the perception of marketing communication of the company. The analysis is based on the analysis of the current marketing solution of the company and its tools. It focuses primarily on online marketing communication on social networks. Recommended possibilities of establishing cooperation with SEO optimization and PPC advertising campaign. He also proposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ndcv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová