Bc. Silvie Obselková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku. Na základě rozhovoru s jednatelem analyzuje současnou marketingovou komunikaci podniku a jeho nástroje. Soustřeďuje se především na online marketingovou komunikaci na sociálních síťích, kterou jednatel nejčastěji využívá. Doporučuje podniku vytvoření oficiálních webových stránek a jejich propagaci prostřednictvím …více
Abstract:
Bachelor thesis using a questionnaire survey of the perception of marketing communication of the company. The analysis is based on the analysis of the current marketing solution of the company and its tools. It focuses primarily on online marketing communication on social networks. Recommended possibilities of establishing cooperation with SEO optimization and PPC advertising campaign. He also proposes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku