Integrace žáků-cizinců do české základní školy – Bc. Kristýna Formánková
Bc. Kristýna Formánková
Bakalářská práce
Integrace žáků-cizinců do české základní školy
Integration of foreign-pupils to Czech primary school
Anotace:
Abstrakt Cílem bakalářské práce bylo metodou kvalitativního výzkumu zjistit, jak se žáci-cizinci ve vybrané základní škole začleňují do prostředí školy a procesu výuky. Teoretická část se zabývá žáky cizinci v české základní škole, jejich vzděláváním a přístupy, které se v souvislosti s nimi uplatňují ve školním prostředí. Dále jsou v práci popsány bariéry, které integraci a inkluzi žáků-cizinců do …víceAbstract:
Abstract The aim of this bachelor thesis was to find out how are the foreign pupils integrated into the Czech primary school. The theoretical part of this thesis is focused on pupils foreigners in the Czech primary school , on their education and attitudes that are used in connection with them. Another part of the thesis is focused on obstacles that those pupils have to overcome and that make integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fx9ev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola
Jan Gorol -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná -
Integrace žáků cizinců do české střední odborné školy z pohledu pedagogů
Lucie Nováčková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká