Bc. Věra STOJAROVÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Marketing communication of Town Theatre Zlín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základ-ním teoretickým poznatkům problémové oblasti ? marketingu divadla a jeho marketingo-vému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Městské divadlo Zlín). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné …více
Abstract:
The thesis deals with problems of the theatre marketing. First, I determine the essential knowledge of the problem area, theatre marketing and marketing mix. Then I describe so-me basic characteristics of the selected theatre (Town Theatre Zlín). In consideration of acquired information the komplete marketing mix of the organization is composed. After that the analytical and research instruments (the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor: 18607

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STOJAROVÁ, Věra. Marketingové komunikace Městského divadla Zlín. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace