Marketingové komunikace Městského divadla Zlín – Bc. Věra STOJAROVÁ
Bc. Věra STOJAROVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Marketing communication of Town Theatre Zlín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základ-ním teoretickým poznatkům problémové oblasti ? marketingu divadla a jeho marketingo-vému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Městské divadlo Zlín). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné …víceAbstract:
The thesis deals with problems of the theatre marketing. First, I determine the essential knowledge of the problem area, theatre marketing and marketing mix. Then I describe so-me basic characteristics of the selected theatre (Town Theatre Zlín). In consideration of acquired information the komplete marketing mix of the organization is composed. After that the analytical and research instruments (the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18607
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOJAROVÁ, Věra. Marketingové komunikace Městského divadla Zlín. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Hana Kašáková -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Návrh marketingové komunikace divadla
Tereza Blechová -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková