Veronika Doubková
Diplomová práce
Sdílený marketing v kultuře
Cause Related Marketing in culture
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice financování kulturních organizací v kontextu neziskového sektoru. Cílem práce je představit sdílený marketing jako marketingový nástroj, jehož prostřednictvím mohou kulturní organizace financovat veřejně prospěšné projekty, navázat dlouhodobá partnerství s komerčními subjekty a získat nové příznivce své organizace.Abstract:
The Master thesis deals with the issue of cultural organizations in the context of the non-profit sector and its financing. The aim of this work is to introduce the Cause Related Marketing as a marketing tool which could fund the community projects of cultural organizations, establish long-term partnerships with commercial entities and get new supporters of the cultural organization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfunding jako zdroj financování kulturních projektů, resp. organizací, se zaměřením na Brno
Michaela Vejrová -
Komparace způsobů řízení a financování vybraných kulturních příspěvkových organizací na území Středočeského kraje
Klára Ottlová -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová -
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
Michaela Kovářová -
Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací
Veronika DOUBKOVÁ -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil