Financial literacy among family business SMEs – Michel Kovac
Michel Kovac
Diplomová práce
Financial literacy among family business SMEs
Finanční gramotnost mezi malými a středními podniky
Anotace:
Cílem této práce je zjistit míru finanční gramotnosti manažerů malých a středních podniků působících ve Slovinsku. Závěrečné výsledky a analýza jsou založeny na přehledu odborné literatury, hodnocení osvědčených postupů a sestaveném průzkumu, s nímž byla testována úroveň finanční gramotnosti. Průzkum se skládá ze tří částí, z nichž první obsahuje obecné informace o respondentovi, druhý měří základní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the level of financial literacy among managers of family business SMEs operating in Slovenia. The final results and analysis are based on academic literature review, review of best practices and an assembled survey with which the level of financial literacy was tested. The survey comprises of three parts, with the first one collecting general information about …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Jiří Hnilica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík