Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří – Eliška Hlinková
Eliška Hlinková
Master's thesis
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní …moreAbstract:
This thesis deals with the research of consumer behavior and specifics of buyer decision-making process of Czechs during booking of their foreign holidays and methodology of market segmentation in tourism, or in the segment of cruises. Analysis of current trends and determinants on the supply and demand helps to build a competitive marketing strategy emerging of travel agency in the segment of cruises …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34205
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2013
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Igor Rolínek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLINKOVÁ, Eliška. \textit{Analýza spotřebního chování Čechů v~segmentu okružních plaveb a~její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7inkgm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím