Eliška Hlinková

Master's thesis

Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří

Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní …viac
Abstract:
This thesis deals with the research of consumer behavior and specifics of buyer decision-making process of Czechs during booking of their foreign holidays and methodology of market segmentation in tourism, or in the segment of cruises. Analysis of current trends and determinants on the supply and demand helps to build a competitive marketing strategy emerging of travel agency in the segment of cruises …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
  • Vedúci: Jana Valentová
  • Oponent: Igor Rolínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34205