POUŽITÍ HUDEBNÍCH PROGRAMOVÝCH PROSTŘEDKŮ NA KURZECH PRÁZDNINOVÉ ŠKOLY LIPNICE –  Michael KREJČÍ
	Michael KREJČÍ
Bakalářská práce
POUŽITÍ HUDEBNÍCH PROGRAMOVÝCH PROSTŘEDKŮ NA KURZECH PRÁZDNINOVÉ ŠKOLY LIPNICE
The use of music-based activities in courses by Vacation school Lipnice
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využívání hudebních programových prostředků, dále se zkratkou HPRPR, v rámci kurzů Prázdninové školy Lipnice, dále se zkratkou PŠL. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak často a s jakým záměrem instruktoři hudbu a HPRPR zařazují, jaké formy jejich použití využívají a jaké vnímají přínosy a rizika při jejich zařazení. Data byla získána online dotazníkem kombinujícím uzavřené a …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the use of music-based activities, hereafter abbreviated HPRPR, in the courses of the Lipnice Vacation School, hereafter abbreviated PŠL. The aim of the research was to find out how often and with what intention instructors include music and HPRPR, what forms they use and what they perceive the benefits and risks of including them. Data was collected through an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	30. 6. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Másilka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Michael. POUŽITÍ HUDEBNÍCH PROGRAMOVÝCH PROSTŘEDKŮ NA KURZECH PRÁZDNINOVÉ ŠKOLY LIPNICE. Olomouc, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Rekreologie - pedagogika volného času / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
- 
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
 Libor Pokorný
- 
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
 Michaela KLOCOVÁ
- 
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
 Klára ŠINDELKOVÁ
- 
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
 Petr SKALKA
- 
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
 Zbyněk Riedl
- 
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
 Šárka Ondřejová
- 
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
 Zuzana HANÁKOVÁ
Název
			Vložil
			Vloženo
			Práva
		Theses 7irflo 7irflo/2 
	
	30. 6. 2025
	





