Proměna motivačních strategií učitele v době koronavirové pandemie – Nikol FAJOVÁ
Nikol FAJOVÁ
Bakalářská práce
Proměna motivačních strategií učitele v době koronavirové pandemie
The change of teachers´ motivation strategies the time of coronavirus pandemy
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Změna motivačních strategii učitele v době koronavirové pandemie je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část tvoří pět kapitol. První kapitola popisuje typ výuky - distanční, která nastala v době koronavirové pandemie, druhá kapitola popisuje komunikaci právě v již vzniklé distanční výuce, třetí se zabývá domácím vzděláváním. Čtvrtá popisuje různé dělení …víceAbstract:
The bachelor's thesis entitled Changing Teacher Motivational Strategies in a Coronavirus Pandemic is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part consists of five chapters. The first chapter describes the type of teaching - distance education - that occurred during the coronavirus pandemic, the second chapter describes communication in the already established distance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAJOVÁ, Nikol. Proměna motivačních strategií učitele v době koronavirové pandemie. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - Tělesná výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Příprava životopisu a motivačního dopisu - distanční text pro uchazeče o zaměstnání
Barbora Kejhová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
Štěpánka Šmerdová -
Profesní motivace učitelů a učitelek v základních školách speciálních
Jan Vaníček -
Pracovní motivace učitelů základních uměleckých škol
Andrea Hurníková -
Motivace učitelů k využívání edukačních programů kulturních institucí.
Ľubica Vojtíšková -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ ve výuce ruského jazyka z pohledu učitele
Lucie Kleinová -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková