Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB – Bc. Tomáš Ondračka
Bc. Tomáš Ondračka
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB
Marketing communication analysis in the ABB company
Anotace:
Diplomový projekt se věnuje problematice vnímání celkového image značky vybrané nadnárodní společnosti její cílovou veřejností, v kontextu s různorodým marketingově komunikačním vystupování 5ti zcela odlišných divizí této společnosti. Existuje totiž určitá fragmentace marketingových potřeb, požadavků a očekávání (PPO) managementu těchto pěti jednotlivých divizí, nalézajících se napříč celou ČR. Studie …víceAbstract:
Thesis is dedicated to the overall perception of the brand image of selected international company to its target public, in the context of different ways of managing marketing communications in 5 completely different divisions of the company. There is considerable fragmentation of marketing needs, requirements and expectations (NRE) of the management of five separate divisions, located across the whole …víceKlíčová slova
Značka hodnota značky obraz značky marketingová komunikace segmentace zacílení umístění marketingové prostředí marketingová strategie výzkum produkt trh analýza cílová skupina firma manažer. Brand brand value brand image marketing communication segmentation targeting positioning marketing environment marketing strategy research product market analyses target group copany manager.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8y2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová