Tvorba obchodní strategie pro vybranou společnost se snowboardovým vybavením – Denisa Pavelková
Denisa Pavelková
Bakalářská práce
Tvorba obchodní strategie pro vybranou společnost se snowboardovým vybavením
Business Strategy for a Selected Snowboard Equipment Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu obchodní strategie společnosti se snowboardovým vybavením. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky související s podnikovou strategií a část praktická je zaměřena na společnost Decathlon, která byla analyzována a následně byl proveden průzkum trhu v rámci dotazníkového šetření, analýza konkurence a SWOT analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on creating a business strategy for a snowboard equipment company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part summarizes the knowledge related to the corporate strategy and the practical part focuses on Decathlon company, which was analyzed and subsequently market research was carried out in a questionnaire survey, competitor analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Stolařík
- Oponent: Fabiána Kyselová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKOVÁ, Denisa. \textit{Tvorba obchodní strategie pro vybranou společnost se snowboardovým vybavením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/7jb25t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing
David ZADÁK -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský