Komparace statistik v cestovním ruchu – Marcela Hanusková
Marcela Hanusková
Diplomová práce
Komparace statistik v cestovním ruchu
Comparison of statistics in tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou veřejně dostupných statistik v cestovním ruchu. Blíže se pak soustředí na Marketingový informační systém a statistiky využívající geolokační signalizační data mobilního operátora. Za pomoci dotazování osob pracujících v administrativě cestovního ruchu, nejčastěji v destinačních managementech a rozhovorů s odborníky bylo zjišťováno, jakým způsobem jsou využívána statistická …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of publicly available statistics in tourism. Afterwards it focuses more on the Marketing Information System and Statistics using geolocation signaling data of the mobile operator. With the help of interviewing persons working in tourism administration, mostly destination management and interviews with experts, it was found out how statistical data in tourism in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Ondřej Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketing information system for citrus crop in Latakia Region, Syria
Haiyan Sulaiman -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová