Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu – Bc. Markéta Boudová
Bc. Markéta Boudová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu
Analysis of the marketing mix of selected tourism enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Relaxcentra Mrkáček, které se zabývá poskytováním služeb v odvětví cestovního ruchu, se sídlem v Lišově u Českých Budějovic. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na seznámení se s problematikou, ve které jsou vymezeny základní pojmy a následně postupy, které jsou nezbytné k vypracování analýzy. Praktická část je zaměřena na interpretaci …víceAbstract:
This thesis deals with an analysis of a marketing mix of the company „Relaxcenter Mrkáček“, which provides services in tourism and place of business is in the city Lišov near Budweis. The theoretical review is focused on explanation of issues, there are defined main concepts and then procedures, which are necessary to develop the analysis. The practical part is focused on interpretation of gained information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lre5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Analýza lázeňského města Třeboň jako destinace cestovního ruchu
Nikola Micková