Hazal Yildiz

Diplomová práce

Magnitude of corporate communication with media

Magnitude of corporate communication with media
Anotace:
Autorka považuje výzkumnou otázku a cíl této studie za extrémně „aktuální“ se současným stavem životního prostředí, protože s každým dnem rostoucím počtem uživatelů internetu stále více společností využívajících internetovou reklamu jako způsob oslovit své zákazníky. Obecně je reklama nejúčinnějším prostředkem ke zvýšení objemu prodeje produktů společnosti. Pravděpodobnost takového rizika je stanovena …více
Abstract:
The author considers the research question and the aim of this study to be extremely “up-to-date” with the current state of the environment, because with the everyday increasing number of Internet users, more and more companies using internet advertising as the way to reach their customers. In general, advertising is the most powerful means of increasing the volume of sales of the company's products …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní