Magnitude of corporate communication with media – Hazal Yildiz
Hazal Yildiz
Diplomová práce
Magnitude of corporate communication with media
Magnitude of corporate communication with media
Anotace:
Autorka považuje výzkumnou otázku a cíl této studie za extrémně „aktuální“ se současným stavem životního prostředí, protože s každým dnem rostoucím počtem uživatelů internetu stále více společností využívajících internetovou reklamu jako způsob oslovit své zákazníky. Obecně je reklama nejúčinnějším prostředkem ke zvýšení objemu prodeje produktů společnosti. Pravděpodobnost takového rizika je stanovena …víceAbstract:
The author considers the research question and the aim of this study to be extremely “up-to-date” with the current state of the environment, because with the everyday increasing number of Internet users, more and more companies using internet advertising as the way to reach their customers. In general, advertising is the most powerful means of increasing the volume of sales of the company's products …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc