Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o. – Lukáš MARTINŮ
Lukáš MARTINŮ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Marketing research of Scania Czech Republic s.r.o. customer satisfaction
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Scania Czech Republic, s.r.o. s poskytovanými produkty a službami, kteří v roce 2010 zakoupili nákladní automobil. Pro dosažení výsledku jsou použity metody a techniky marketingového výzkumu. Samotný průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania probíhal formou dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti a doporučení jsem aplikoval …viacAbstract:
The main aim of this work is to find out Scania Czech Republic, s.r.o. customers satisfaction with provided services and new vehicle purchase during 2010. To achieve good results, available marketing methods and technics were used. The research itselves was done with questionnaire which has was sent to chosen customers. I used results of the research and recomendation at the conclusion of my work. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Milan Matoušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINŮ, Lukáš. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7k1jkp/.
Jak správně citovat práci
MARTINŮ, Lukáš. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová