Markéta Pokorná
Bachelor's thesis
Návrh online komunikace pro pivovar Pivečka
Online communication for the brewery Pivečka
Abstract:
POKORNÁ, Markéta. Návrh online komunikace pro pivovar Pivečka. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova Univerzita.Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikace rousínovského pivovaru Pivečka za využití informačních technologií. Na základě analýzy firmy a analýzy vnějšího prostředí včetně konkurence jsou definovány oblasti, ve kterých se firma může výrazně zlepšit (zvláště v marketingu). Z …moreAbstract:
POKORNÁ, Markéta. Online communication for the brewery Pivečka. Brno, 2019. Bachelor thesis. Mendel University.The aim of this bachelor thesis the proposal of online communication for a small brewery Pivečka with using information technologies. On the basis of company analysis, competitor analysis, customer analysis and environment analysis we can define areas where the brewery can improve, especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová