Strategické marketingové plánování – Petra Borovičková
Petra Borovičková
Diplomová práce
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Anotace:
Předmětem diplomové práce je strategické marketingové plánování společnosti Lias Vintířov, lehký stavební materiál, k. s., která je předním výrobcem stavebního materiálu v České republice. Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii s využitím marketingových nástrojů, které povedou k dosažení plánovaných cílů společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány pojmy týkající se strategického …víceAbstract:
The subject of thie thesis is a strategic marketing planning company Lias Vintířov, lightweight building material, ks, a leading manufacturer of building materials in the Czech Republic. The aim of teh thesis is to design an appropriate marketing strategy, using marketing tools that achieve the planned objectives. The theoretical part explains and describes concepts related to strategic marketing planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva