Petra Borovičková
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Abstract:
Předmětem diplomové práce je strategické marketingové plánování společnosti Lias Vintířov, lehký stavební materiál, k. s., která je předním výrobcem stavebního materiálu v České republice. Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii s využitím marketingových nástrojů, které povedou k dosažení plánovaných cílů společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány pojmy týkající se strategického …moreAbstract:
The subject of thie thesis is a strategic marketing planning company Lias Vintířov, lightweight building material, ks, a leading manufacturer of building materials in the Czech Republic. The aim of teh thesis is to design an appropriate marketing strategy, using marketing tools that achieve the planned objectives. The theoretical part explains and describes concepts related to strategic marketing planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights