Michal Heřmanský

Bachelor's thesis

Trendy v analytickém CRM

Trends in analytical CRM
Abstract:
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně …more
Abstract:
This thesis describes major trends in the field of analytical CRM. The goal is to identify those trends and compare them with current situation on the CRM market. The thesis is devided among several parts. In the opening part is described Customer Relationship Management and architecture of CRM system. The next part discribes analytical CRM and its standard ways of using. The main part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Lucie Šperková
  • Reader: Pavel Jašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41852