Ivana Zwesperová
Bachelor's thesis
Proces zavedení nového produktu na trh
The Process of Introducing a New Product into the Market
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Proces zavedení nového produktu na trh" se zabývá problematikou zavádění nových výrobků a služeb na trh. Práce pojednává o zavedení nového produktu v podobě Jezdeckého areálu Hostinův důl Tršice a jeho služeb. Teoretické část je věnována základním pojmům, které úzce souvisí s tímto tématem. V praktické části je práce zaměřena na profil společnosti, analýzu a popis zavedení …moreAbstract:
Bachelor's thesis "The process of introducing a new product into market" deals with the introduction of new products and services to market. The thesis deals with the introduction of a new product in the form Jezdecký areál Hostinův důl Tršice. The theoretical part is devoted to basic terms that are closely related to this topic. In the practical part is thesis focused on the company profile, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zwesperová, Ivana. Proces zavedení nového produktu na trh. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Propagační mix
Marta Zitová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michala Dušáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights