Jak ovlivňují výkupní ceny a reklama nabídku kovového odpadu? – Lucie Sýkorová
Lucie Sýkorová
Bachelor's thesis
Jak ovlivňují výkupní ceny a reklama nabídku kovového odpadu?
How do the purchase prices and the advertisement influence the supply of metals?
Abstract:
Práce zkoumá na denních datech získaných od jedné konkrétní výkupny kovového odpadu z období leden 2009 -- prosinec 2011, jak ovlivňují výkupní ceny hliníku, mědi a železa, reklamní kampaně, počasí a další faktory nabízená množství těchto kovů ze strany fyzických osob (celkově i dle pohlaví). Prokázala jsem, že zvýšení ceny hliníku o 1 % způsobí nárůst jeho nabídky o 1,49 %, stejné zvýšení ceny železa …moreAbstract:
This thesis investigates how the purchase price of aluminium, copper, iron, advertising campaign, weather and other factors influence the offered quantity of metals by private persons (in general and by sex). These daily data are from period January 2009 -- December 2011 and obtained from a scrap yard. I proved that increase in price of aluminium about 1 % causes the growth of its supply about 1,49 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33599
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2012
- Supervisor: Jiří Lahvička
- Reader: Miroslav Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Gains from Crime: Do metal thieves respond to raising prices of non-ferrous metals?
Tomáš Brabenec -
The Endogenous Supply of Money Some Theoretical Implications
Jiří Mittner -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová