Studenti se specifickými poruchami učení na odborných učilištích – Hana KRÖNEROVÁ
Hana KRÖNEROVÁ
Bakalářská práce
Studenti se specifickými poruchami učení na odborných učilištích
Students with specific learning disabilities at special educational establishment
Anotace:
Bakalářskou práci Studenti se specifickými poruchami učení na odborných učilištích, jsem zaměřila na teoretické zpracování problematiky a následné průzkumné šetření. V první části se věnuji vymezení specifických poruch učení, jejich klasifikaci a projevům, dále poukazuji na možné příčiny vzniku specifických poruch učení, na jejich diagnostiku a nápravu. Druhá část je zaměřená na edukaci studentů se …víceAbstract:
Bachelor work Students with specific disabilities at vocational schools is focused on theory and then scientific research. The first part deals with the definition of specific learning disabilities, their classification and manifestation, further there is pointed out the possible causes of specific learning disabilities, their diagnostics and correction. The second part focuses on the education of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÖNEROVÁ, Hana. Studenti se specifickými poruchami učení na odborných učilištích. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva