Bc. Jan Čech

Master's thesis

Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality

Client segmentation of the pharmacies in terms of the perception of sales promotions and loyalty
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem segmentace B2C trhu. V rámci teoretické části jsou zpracovány podklady pro následné využití segmentace při analýze dat z marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren z hlediska jejich vnímání nástrojů podpory prodeje a zvyšování loajality.
Abstract:
The main topic of diploma thesis is segmentation on B2C market. The theoretic part consist basic frame for using B2C segmentation in analytic part of diploma thesis. Analytic part is focused on marketing research of clients of stone pharmacies in relation with tools of sales promotion and tools increasing customer loyalty.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čech, Jan. Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Master programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry