Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality – Bc. Jan Čech
Bc. Jan Čech
Master's thesis
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality
Client segmentation of the pharmacies in terms of the perception of sales promotions and loyalty
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem segmentace B2C trhu. V rámci teoretické části jsou zpracovány podklady pro následné využití segmentace při analýze dat z marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren z hlediska jejich vnímání nástrojů podpory prodeje a zvyšování loajality.Abstract:
The main topic of diploma thesis is segmentation on B2C market. The theoretic part consist basic frame for using B2C segmentation in analytic part of diploma thesis. Analytic part is focused on marketing research of clients of stone pharmacies in relation with tools of sales promotion and tools increasing customer loyalty.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECH, Jan. \textit{Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7ldpjy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čech, Jan. Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová