Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra – Kristýna Knapová
Kristýna Knapová
Diplomová práce
Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra
Anotace:
Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým popisem základních oblastí marketingu a jeho plánování se zaměřením na oblast služeb, která vychází převážně z odborné literatury. Druhá část diplomové práce se věnuje výchozí …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is: "Marketing plan for starting a rehabilitation and fitness center". The object of this thesis is to compile marketing plan for starting a new rehabilitation and fitness center. First part of the diploma thesis is focused on presenting the main marketing terms in the marketing planning specializing on the services that are based on reference books. The second part …víceKlíčová slova
Marketing marketingový plán marketingové plánování marketingová komunikace situační analýza marketingový průzkum marketingová strategie rehabilitační centrum fitness centrum. Marketing marketing plan marketing planning marketing communication situational analysis marketing research marketing strategy rehabilitation center fitness center.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7ljm08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNAPOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ljm08/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán sportovního zařízení - fitness centrum
Luděk Švábenský -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Lesja Honsová -
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum
Naomi Täuberová -
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Zakladatelský projekt fitness centrum StronGGym
Eva Janovská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova