Vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1.stupni ZŠ – Mgr. Eva Ptáčková
Mgr. Eva Ptáčková
Bachelor's thesis
Vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1.stupni ZŠ
The Peer Relationships of the Hyper-child on the First Stage of the Elementary School
Anotácia:
ANOTACE Bakalářská práce se zabývá tím, jaké jsou vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1. stupni ZŠ. Teoretická část začíná utvářením vrstevnických vztahů u dětí na 1. stupni ZŠ. Poté se zabývám tím, jakým způsobem zasahuje hyperaktivita do sociálních vztahů dítěte. Cílem práce je snaha rozkrýt případná specifika utváření a rozvíjení vrstevnických přátelství hyperaktivních dětí na 1. stupni …viacAbstract:
ANNOTATION Bachelor graduation theses is aimed on what the peer relationships of the hyper-child on the first stage of the elementary school are. The theoretical part starts with the forming of the peer relationships of pupils, which are on the first stage of the elementary school. Then I write about the way, that the hyperactivity interferes to social relationships of the child. The main aim of my …viacKľúčové slová
KLÍČOVÁ SLOVA Mladší školní věk nástup do školy vrstevnická skupina vrstevníci školní třída spolužáci hyperaktivita sociální vztahy kamarádství nepřátelství osamocenost. KEYWORDS Junior pupilage put to a school peer group peers classroom schoolmates hyperactivity social relationships friendship hostility isolation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vrgxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Cvičenci karate staršího školního věku a sebeobrana
Jiří Salvet -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ