Mgr. Eva Ptáčková

Bakalářská práce

Vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1.stupni ZŠ

The Peer Relationships of the Hyper-child on the First Stage of the Elementary School
Anotace:
ANOTACE Bakalářská práce se zabývá tím, jaké jsou vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1. stupni ZŠ. Teoretická část začíná utvářením vrstevnických vztahů u dětí na 1. stupni ZŠ. Poté se zabývám tím, jakým způsobem zasahuje hyperaktivita do sociálních vztahů dítěte. Cílem práce je snaha rozkrýt případná specifika utváření a rozvíjení vrstevnických přátelství hyperaktivních dětí na 1. stupni …více
Abstract:
ANNOTATION Bachelor graduation theses is aimed on what the peer relationships of the hyper-child on the first stage of the elementary school are. The theoretical part starts with the forming of the peer relationships of pupils, which are on the first stage of the elementary school. Then I write about the way, that the hyperactivity interferes to social relationships of the child. The main aim of my …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta