Bc. Daniel Hocký

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje pomocí marketingové komunikace. Záměrem autora je pomocí provedení situační analýzy a vytvoření marketingového plánu docílit zvýšení povědomí o značce a o produktu sledovaného podniku (MaT Elektra s.r.o.). Cílem práce je vytvoření souhrnného doporučení a návrhů, které zvýší tržby a tržní podíl vybrané sledované firmy na trhu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion through marketing communication. By performing a situational analysis and creating a marketing plan, we will improve brand awareness and the product of the monitored enterprise (MaT Elektra s.r.o.). The aim of the thesis is to summarize the recommendations and suggestions that will increase the sales and market share of the monitored company on the market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní