Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Daniel Hocký
Bc. Daniel Hocký
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje pomocí marketingové komunikace. Záměrem autora je pomocí provedení situační analýzy a vytvoření marketingového plánu docílit zvýšení povědomí o značce a o produktu sledovaného podniku (MaT Elektra s.r.o.). Cílem práce je vytvoření souhrnného doporučení a návrhů, které zvýší tržby a tržní podíl vybrané sledované firmy na trhu.Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion through marketing communication. By performing a situational analysis and creating a marketing plan, we will improve brand awareness and the product of the monitored enterprise (MaT Elektra s.r.o.). The aim of the thesis is to summarize the recommendations and suggestions that will increase the sales and market share of the monitored company on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ve02b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová