Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Daniel Hocký
Bc. Daniel Hocký
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje pomocí marketingové komunikace. Záměrem autora je pomocí provedení situační analýzy a vytvoření marketingového plánu docílit zvýšení povědomí o značce a o produktu sledovaného podniku (MaT Elektra s.r.o.). Cílem práce je vytvoření souhrnného doporučení a návrhů, které zvýší tržby a tržní podíl vybrané sledované firmy na trhu.Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion through marketing communication. By performing a situational analysis and creating a marketing plan, we will improve brand awareness and the product of the monitored enterprise (MaT Elektra s.r.o.). The aim of the thesis is to summarize the recommendations and suggestions that will increase the sales and market share of the monitored company on the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ve02b/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová