Jazykové schopnosti u dětí předškolního věku vyrůstajících v rodině a v ústavní péči – Martina Horáková
Martina Horáková
Bakalářská práce
Jazykové schopnosti u dětí předškolního věku vyrůstajících v rodině a v ústavní péči
Language skills of the preschool children growing up in family and in institutional care
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje jazykových schopností u dětí předškolního věku vyrůstajících v ústavní péči a v primární rodině. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části je nejprve charakterizován vývoj dítěte předškolního věku, a to jak vývoj tělesný, tak vývoj hrubé, jemné motoriky a grafomotoriky, kognitivních funkcí a řeči. Jsou zde popsána specifika …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of development of language skills of preschool children growing up in a family and in institutional care. The thesis is divided into teoretical and practical part.The teoretical part characterises the development of preschool aged children, including their physical develoment, gross and fine motor skills, graphomotor, development of cognitive functions and speech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Martina. \textit{Jazykové schopnosti u dětí předškolního věku vyrůstajících v rodině a v ústavní péči}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7m0q0s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Jazykové schopnosti u dětí v předškolním věku se syndromem vývojové dysfázie a opožděným vývojem řeči
Tereza Havrdová -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Dítě předškolního věku s vývojovou dysfázií
Anna Juřinová -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Analýza komunikačních schopností dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Markéta Kadlčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva