Analýza známosti značky potravinářské společnosti – Magda Tomeczek
Magda Tomeczek
Master's thesis
Analýza známosti značky potravinářské společnosti
Analysis of Brand Recognition for Food Company
Abstract:
Diplomová práce se týká analýzy známosti značky potravinářské společnosti. Teoretická část zahrnuje charakteristiku společnosti, tj. popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se řízení značky a stručnou charakteristiku nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje metodiku výzkumu a způsob shromažďování dat, jímž je dotazování. V rámci analýzy …moreAbstract:
This diploma thesis concerns the analysis of brand recognition for food company. Theoretical part includes characteristics of the company, i.e. description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about brand management and charakteristic of marketing communication tools. Practical part includes the methodology of research and data collection method which is personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84684
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Kamila Poláková
- Reader: Martina Kratochvílová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová