Vliv controllingu při strategickém rozhodování – Bc. Daniel Krtek
Bc. Daniel Krtek
Bachelor's thesis
Vliv controllingu při strategickém rozhodování
The Impact of Controlling in Strategic Decision Making
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce vysvětluje pojem controlling. Vymezuje jeho funkce a úkoly v podniku. Dále je práce zaměřena na strategický controlling, který slouží jako komplexní nástroj v oblasti dlouhodobého řízení podniku. V praktické části jsou využity znalosti načerpané z odborné literatury a jsou aplikovány na společnost Sarantis Czech Republic s.r.o. Je zde představena společnost a její působení …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis explains the concept of controlling. The theoretical part defines its functions and objectives in companies. Furthermore, the theoretical part is focused on strategic controlling which serves as a comprehensive tool in long-term management. Knowledge gained from expert literature is used in the practical part and, subsequently, it is applied to Sarantis Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w28p7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: MBA Jaromír Stemberg
- Reader: Ing. Iveta Mackenzie
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Strategický a operativní controlling v MSP - případová studie
Kristýna Budínová -
Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí
Michaela Nováková -
Strategická analýza rodinné firmy
Jindřich Úlovec -
Situační analýza podniku Cukrárna - Radek Máj
Marcela Májová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Analýza silných a slabých stránek podnikatelského subjektu
Radek Hladil -
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti
Lada Šafránková -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová