Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě – Simona Hosťovecká
Simona Hosťovecká
Bachelor's thesis
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
The Analysis of Online Marketing Communication of the Company Focused on Social Media
Anotácia:
V tejto bakalárskej práci je riešená problematika online marketingu so zameraním na sociálne siete. V práci sú rozobrané teoretické poznatky o nástrojoch online marketingu, ich analýza a sociálne siete. V druhej časti boli tieto poznatky aplikované do praxe. V tejto práci je zanalyzovaný online marketing a komunikácia na sociálnych sieťach danej firmy a konkurencie. V rámci tohto riešenia boli využité …viacAbstract:
This bachelor's thesis applies to online marketing and is focused on social networks. The thesis contains theoretical knowledge about online marketing tools, social networks and their analysis. In the second part the theoretical information come into practice. This work contains an analysis of online marketing and communication on the social networks of the given company and its competitors. As part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSŤOVECKÁ, Simona. \textit{Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/7mitbj/.
Jak správně citovat práci
Hosťovecká, Simona. Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova