Bc. Nina Köstl

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů

New trends in marketing communication of professional sports clubs
Anotace:
V oblasti sportu je patrná zvýšená pozornost veřejnosti a médií k sociálně-etickým aspektům chování sportovců a sportovních klubů. Vedení sportovních organizací se proto věnuje pozornost efektivní marketingové komunikaci a budování image. V poslední době nabývá na významu koncept CSR (společenské odpovědnosti firmy). Cílem práce je prozkoumat CSR iniciativy fotbalového klubu SK Slavia a navrhnout doporučení …více
Abstract:
In the field of sports, there is an increased public and media attention to the socio-ethical aspects of the behavior of athletes and sports clubs. The management of sports organizations therefore pays attention to effective marketing communication and image building. Recently, the concept of CSR (corporate social responsibility) has become increasingly important. The aim of this work is to examine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace