Bc. Nina Köstl

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů

New trends in marketing communication of professional sports clubs
Abstract:
V oblasti sportu je patrná zvýšená pozornost veřejnosti a médií k sociálně-etickým aspektům chování sportovců a sportovních klubů. Vedení sportovních organizací se proto věnuje pozornost efektivní marketingové komunikaci a budování image. V poslední době nabývá na významu koncept CSR (společenské odpovědnosti firmy). Cílem práce je prozkoumat CSR iniciativy fotbalového klubu SK Slavia a navrhnout doporučení …more
Abstract:
In the field of sports, there is an increased public and media attention to the socio-ethical aspects of the behavior of athletes and sports clubs. The management of sports organizations therefore pays attention to effective marketing communication and image building. Recently, the concept of CSR (corporate social responsibility) has become increasingly important. The aim of this work is to examine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní