Bc. Tereza Krsková

Bachelor's thesis

Problematika volebního chování a politický marketing

Issues of electoral behavior and political marketing
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit rozdíl mezi politickým marketingem vybraných politických stran při volbách v ČR do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Autorka se zaměřila na strany ČSSD, ODS a ANO 2011.
Abstract:
The main aim of this thesis is to find out the difference between political marketing of selected political parties in elections in the Czech Republic to the Chamber of Deputies in 2013 and 2017. The author focused on the ČSSD, ODS and ANO 2011 parties.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní