Bc. Tereza Krsková

Bachelor's thesis

Problematika volebního chování a politický marketing

Issues of electoral behavior and political marketing
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit rozdíl mezi politickým marketingem vybraných politických stran při volbách v ČR do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Autorka se zaměřila na strany ČSSD, ODS a ANO 2011.
Abstract:
The main aim of this thesis is to find out the difference between political marketing of selected political parties in elections in the Czech Republic to the Chamber of Deputies in 2013 and 2017. The author focused on the ČSSD, ODS and ANO 2011 parties.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní