David Petrmann

Bakalářská práce

Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích

The analysis of OP Papírna´s Olšany, s.r.o. business strategy at internal and foreign markets
Anotace:
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií společnosti OP Papírna, s.r.o. Olšany zaměřující se na výrobu tenkých tiskových papírků aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím a zahraničních trzích. Autor práce popisuje vznik značkového papíru OP, jeho úspěch a využitelnost v praxi a sestavil marketingový mix společnosti. Autor dále sestavil SWOT analýzu, která …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of OP Papírna's Olšany, s.r.o. business and marketing strategy, producing thinprint paper which is aplicated as patient information leaflet at pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis describes creation of the OP brand, it's sucess, aplication and creates marketing mix of the company. Author also formed SWOT analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Libor Šanovec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35374