Marketingový mix společnosti – Bc. Kateřina Šinálová, DiS.
Bc. Kateřina Šinálová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti
Marketing mix of company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou, která definuje marketingový mix a na část praktickou, ve které je analyzován marketingový mix společnosti APELS, v.o.s. Cílem této práce je zjistit, zda společnost plně využívá marketingový mix v praxi a navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing mix of company.The work is dividend into a theoretical part, which defines the marketing mix and a practical part in which the marketing mix of the company APELS, v.o.s. is analyzed. The aim of this work is to determine whether the company takes full advantage of the marketing mix in practice and propose steps to improve.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/s328x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Aleš Gottwald, MBA. LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti TianDe
Lucie NOHAVOVÁ -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Marketingový mix golfového indoorového klubu
Pavla HUDEČKOVÁ -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Michal Kuba -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková