Intonační a rytmická cvičení pro žáky 1. stupně ZŠ – Tereza Voříšková
Tereza Voříšková
Diplomová práce
Intonační a rytmická cvičení pro žáky 1. stupně ZŠ
Practise of intonation and rhytmics for primary school pupils
Anotace:
Cílem diplomové práce je zaměřit se na problematiku intonačních a rytmických cvičení a jejich aplikaci na 1. stupni ZŠ. Součástí práce je popis různých intonačních a rytmických metod a to v teoretické části a praktický návod postupu při aplikaci těchto metod. V praktické části jsou konkrétní cvičení, které jsem sama vytvořila, krok po kroku, tedy od úplných začátků až ke složitějším cvičením pro dobrou …víceAbstract:
The thesis aim is to focus the issue of intonation and rhythm exercises and their application at the primary school. The part of work is the description of intonation and rhythm of different methods and in theoretical and practical recipe at the application of these methods. In the practical part, the specific exercises I created myself, step by step, from the beginning to more complex exercises for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: MgA. Zuzana Bubeníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Voříšková, Tereza. Intonační a rytmická cvičení pro žáky 1. stupně ZŠ. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Hudební výchova, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pěvecké činnosti, hlasový a intonační výcvik v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Markéta Sehnoutková -
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
Intonační a rytmická cvičení a jejich využití v dětském zpěvu a hře na vybraný hudební nástroj
Kristýna Vybíralová -
Zpěv, hlasová a rytmická cvičení jako intervence koktavosti.
Alžběta PAVELKOVÁ -
Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Kateřina Trsová -
Výuka rytmických pohybových cvičení v tělesné výchově na vybraných základních školách
Kateřina Dušková -
Fonační, rezonanční, asociační a rytmická cvičení v logopedické intervenci
Anna Chromá -
Metodika nácviku rytmických cvičení s využitím bicích nástrojů na ZŠ
Martin DUŠEK