Geopolitika katolické církve. Mentální mapa světa podle nejvyšších představitelů církve – Jana Hovorková
Jana Hovorková
Disertační práce
Geopolitika katolické církve. Mentální mapa světa podle nejvyšších představitelů církve
Geopolitics of the Catholic Church. Mental Map of the World According to the Supreme Church Representatives
Anotace:
V souvislosti s rostoucím zájmem o náboženství, obecně i stran akademické sféry, včetně oboru mezinárodních vztahů, se práce zabývá katolickou církví, která je na jednu stranu jedním z klíčových aktérů s náboženským charakterem, na druhou stranu je opomíjeným předmětem vědeckého bádání. Výzkum se církvi věnuje z perspektivy kritické geopolitiky. Cíl práce spočívá v odhalení hegemonie v pojetí Gearóida …víceAbstract:
In reference to the increased interest in religion, both in general and in academic milieus, IR included, the thesis deals with the Catholic Church. The Church is considered a key religious actor in IR, but there are relatively few studies dedicated to the topic. The perspective of this thesis is indebted to critical geopolitics. The goal of the research consists in revealing hegemony, formulated by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 9. 2019
- Vedoucí: Petr Kratochvíl
- Oponent: Zuzana Lehmannová, Ivan Štampach
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78280
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politické vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Matěj Kavka -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Kateřina Jandová -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova