Rozvoj řečových dovedností v logopedické třídě mateřské školy – Lucie MORCINKOVÁ
Lucie MORCINKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj řečových dovedností v logopedické třídě mateřské školy
Development of language skills in a logopedic class in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se týká problému rozvoje řečových dovedností u dětí v logopedické třídě v MŠ. První kapitola objasňuje pojmy komunikace, řeč, vývoj řeči, jazykové roviny a nejčastější poruchy řeči u dětí v předškolním věku. Druhá kapitola se věnuje logopedické prevenci, oblastem a metodám rozvoje komunikačních kompetencí v předškolním věku. Třetí kapitola se týká speciálního vzdělávání v mateřských …víceAbstract:
Bachelor thesis covers problem of speech skills development of children in logopedic class in kindergarten. First chapter clarifies terms of communication, speech, speech development, language levels and the most common speech defects of children at preschool age. Second chapter covers logopedic prevention, methods and development areas of comunication competences in preschool age. Third chapter relates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORCINKOVÁ, Lucie. Rozvoj řečových dovedností v logopedické třídě mateřské školy. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace speciálního vzdělávání v České republice a v Irsku
Marie Samková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální
Barbora Majerová -
Inkluze v oblasti předškolního vzdělávání v ČR v roce 2015
Anna Zběhlíková -
Vzdělávání v Mateřské škole speciální v Trutnově
Šárka Folcová -
Komparace inkluze v České republice, v Ghaně a Spojených arabských emirátech
Martina Němečková