Strategická analýza společnosti Payminator – Jakub Rosenbaum
Jakub Rosenbaum
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Payminator
Strategic analysis of Payminator s.r.o.
Anotace:
Společnosti jsou neustále vystavovány nejrůznějším výzvám, které mohou ovlivnit jejich budoucí fungování a případně ohrozit jejich pozici na trhu. Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Payminator s.r.o., která v minulých letech vyvinula elektronickou aplikaci pro zjednodušení daňové administrativy zaměstnanců. Tato bakalářská práce kombinuje teoretické a praktické …víceAbstract:
Companies are constantly exposed to a variety of challenges that can affect their future performance and potentially threaten their market position. The aim of this bachelor's thesis is to conduct a strategic analysis of Payminator s.r.o., a company that in recent years has developed an electronic application to simplify tax administration for employees. This bachelor thesis combines theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Kubálek
- Oponent: Michal Kuděj
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla