Ondřej Pechar

Master's thesis

Analýza konfrontační komunikační kampaně automobilky Hyundai od roku 2013 do současnosti

Analysis of Hyundai's confrontational communication campaign
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení jednoho z klíčových komunikačních nástrojů automobilky Hyundai v České republice od roku 2013 do současnosti, jímž je negativní vymezování se vůči Škodě Auto, klíčovému hráči na tuzemském trhu a největšímu konkurentovi podniku Hyundai. A to ze dvou základních pohledů:1.Z pohledu odborné veřejnosti a novinářů se zaměřím na to, jaký vliv má negativní vymezování …viac
Abstract:
The main objective of the diploma thesis is to assess one of the key communication devices being used by automotive company Hyundai in the Czech Republic since 2013, which is negatively toned, confrontational positioning vis-à-vis Škoda Auto, a key player on the local market and Hyundai’s main rival. We assess the communication from two viewpoints:1.The impact of the negative communication on the brand …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2017
  • Vedúci: Ondřej Kubala
  • Oponent: Zdenka Vostrovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71397